13 Μαΐου 2012

Outrage (Autoreiji) (2010) - Takeshi Kitano

Στην Ιαπωνία του σήμερα η Yakuza, η Ιαπωνική μαφία, βρίσκεται παντού: στην αγοραπωλησία ναρκωτικών, στα clubs, στην πορνεία, στην αστυνομία. Τι συμβαίνει όμως όταν ανάμεσα στις ομάδες της ξεσπάσει πόλεμος;
Ο Kitano μας ξεναγεί στα άδυτα της Ιαπωνικής μαφίας, δείχνοντας το απάνθρωπο της πρόσωπο. Με ένα ανδροκρατούμενο καστ (μόνο τρεις γυναικείοι χαρακτήρες να εμφανίζονται ελάχιστα) που έχει να επιδείξει πολύ καλές ερμηνείες, ο Kitano δημιουργεί μια ταινία λιγάκι επίπεδη θα έλεγα. Χωρίς να την αποκαλώ κακή, με μερικές πολύ καλές στιγμές, η ταινία με ρεαλισμό, αλλά χωρίς ατμόσφαιρα, προβάλει τις πρακτικές της μαφίας. Ταυτόχρονα μπορεί να κουράσει, καθώς παρουσιάζει ένα μεγάλο αριθμό από χαρακτήρες, που χάνεσαι σε τόσα ονόματα και πρόσωπα.
Από την άλλη ενδεχομένως, ο Kitano δημιουργώντας μια σχετικά "γυμνή" ταινία, χωρίς φτιασίδια, να θέλει να περάσει το σκληρό ρεαλισμό και την ωμότητα της ιστορίας που αφηγείται.

Βρήκα την ιστορία ενδιαφέρουσα, αλλά την ταινία απλώς καλή.


5 σχόλια:

  1. Μου αρέσει η ωμότητα όποτε γαμώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. san istoria fenotan wraia alla den ksero aftes tis japanochinezikes tenies den tis mporo katholou tis varieme eleina eno to stil tis crime drama einai to agapimeno mou idika otan prokite gia koreatikes i aglikes paragoges...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ προτιμώ τις Κορεάτικες αυτού του στυλ! Σε αυτήν και εγώ δυστυχώς βαρέθηκα, αν και ο Κιτάνο μ' αρέσει πολύ ... :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο Κιτάνο μου αρέσει ιδιαίτερα, οι ΚΟΥΚΛΕΣ είναι απο τις αγαπημένες μου ταινίες.Δε ξέρω αν ήρθε στις αίθουσες αυτή που αναφέρεις δεν την πήρα είδηση αλλά θα την δω οπωσδήποτε.
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. moodytimes εγώ την νοίκιασα, άρα κάπου θα την βρεις! οι Κούκλες είναι μια από τις αγαπημένες μου, χωρίς να έχω δει πάρα πολύ Κιτάνο, δυστυχώς, κάτι που σκοπεύω να κάνω. αν έχεις να μου κάνεις κάποια πρόταση θα χαρώ πολύ ... :)

      Διαγραφή